برگزاری مسابقات هاپکیدو W.H.C استان سمنان جام فجر 97

 مسابقات قهرمانی هاپکیدو W.H.C استان سمنان بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با موفقیت و با حضورپرشور ورزشکاران و خانواده آنها در شهرستان سمنان برگزار گردید.

 
 
 

در این دوره از مسابقات نزدیک به 100 هنرجو در دوبخش هوشین سول(دفاع شخصی نمایشی) و کیوروگی(مبارزه) در پنج رده سنی خردسالان نونهالان نوجوانان جوانان وبزرگسالان در رقابت های تنگاتنگ و جذاب شرکت نمودند.

برای دیدن تصاویر بیشتر کلیک کنید

به گفته رئیس هاپکیدوW.H.Cاستان نفرات اول تا سوم در اردوی آماده سازی تیم منتخب استان سمنان راه خواهند یافت و نفرات برتر به نوزدهمین دوره مسابقات کشوری در اردیبهشت 13 98 اعزام خواهند شد.
استاد عباس عربی رئیس هاپکیدوWHCاستان سمنان افزود پیرو دعوت کنفدراسیون جهانی هاپکیدو از تیم ملی هاپکیدو WHC ایران برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ که توسط کمیته جهانی مستر شیپ " المپیک هنرهای رزمی" بصورت مولتی اسپورت با حضور ۲۱ ورزش المپیکی و غیر المپیکی برگزار میگردد ، نفرات برتر در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی استان مازندران در اردیبهشت ۹۸، به تیم ملی هاپکیدو W.H.C دعوت و سپس به مسابقات جهانی مستر شیپ اعزام خواهند شد.
دراین برنامه برخی از مسئولین ازجمله رئیس اداره ورزش شهرستان سمنان، رئیس هییت ورزش های رزمی استان و... حضور یافتند.
رئیس هاپکیدو W.H.Cاستان سمنان و دبیر هییت ورزش های رزمی استان استاد عباس عربی بیان داشتند که رشته های هاپکیدو زیرمجموعه فدراسیون ورزش های رزمی می باشند، اما معتبرترین رشته از نظر رتبه و جایگاه سازمانی در فدراسیون، کمیته هاپکیدو W.H.C کشور می باشد و مابقی رشته های هاپکیدو که دارای پسوندهای دیگر هستند در جایگاه پایینتر بعنوان گروه ویا سیستم قرار دارند.
هاپکیدوWHC کشور یک رشته اصیل کره ای، بسیار جذاب و کاربردی می باشد که توسط استادارشد هاشم پور پاشاکی بنیانگذاری شد و علاوه بر داشتن تکنیک های مبارزه ای و دفاع شخصی کابردی و نمایشی، مسابقات کشوری آن بصورت منظم برگزار می شود و تیم ملی آن هرساله در میادین جهانی و آسیایی حضور میابند و تاکنون مقام های ارزشمندی کسب نموده اند، برای نمونه در ۳ دوره مسابقات برگزار شده مسترشیپ " المپیک هنرهای رزمی " تیم منتخب هاپکیدو WHC کشور با پشت سر گذاشتن رقبای صاحب نام از جمله فرانسه،روسیه،آلمان،آمریکا و ... سکاندار نایب قهرمانی کلیه مسابقات مسترشیپ میباشد.
علی اصغری روابط عمومی استان بیان نمودند استقبال خانواده ها وهمچنین مربیان و ورزشکاران رشته های دیگر برای فعالیت در این رشته مطلوب بوده است چون ورزشکاران رشته های رزمی بویژه تکواندو در این رشته که دارای ریشه کره ای بوده و الفاظ و مبارزه بسیار نزدیک به هم دارند، موفق بوده اند.

نشانی تلگرام سبک: @hkdfs

نشانی اینستاگرام سبک: hkdwhc_semnan

 
 
 

admin 1397-11-28 01:17:40