مسابقات قهرمانی اسپوکس دانش آموزی شهرستان سمنان

اولین دوره از سری مسابقات قهرمانی اسپوکس دانش آموزی در شهرستان سمنان با همکاری کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری و آموزش پروش در شهرستان سمنان با استقبال پورشور دانش آموزان با موفقیت برگزار گردید.

 
 
در این دوره از مسابقات اسپوکس دانش آموزان در 6 رده تحصیلی ابتدایی(برمبنای رده سنی) باهم به رقابت پرداختند و نفرات برتر به کسب عناوین قهرمانی اول تا سوم نائل آمده و درپایان این مسابقات مدال و احکام قهرمانی توسط جناب آقای دانایی  فرماندار محترم شهرستان سمنان ، استاد عباس عربی رئیس محترم اسپوکس استان، جناب آقای دوستمحمدی مدیر محترم کانون شهید مطهری و... به دانش آموزان برتر اهدا شد.
استاد عباس عربی رئیس، مربی و داور این رشته در استان با سابقه مدیریتی و مربیگری 15 ساله در ورزش استان بیان نمودند که با توجه به برنامه ریزی انجام شده در آینده مسابقات قهرمانی اسپوکس دانش آموزی استان سمنان برگزار و تیم منتخب به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد تا علاوه بر جنبه های باور نکردنی این رشته مهیج و جذاب، قهرمان پروری و کسب عناوین ملی و بین المللی را برای ورزشکاران این رشته در سطح استان پیش بینی خواهیم کرد.
این ورزش اصیل ایرانی با ریشه ایران باستان از جمله ورزش های مفرح، شاد، پرتحرک، فکری همراه با افزایش جسارت و اعتماد به نفس می باشد که زیرمجموعه فدراسیون انجمن های ورزشی کشور بوده است.
 در این  دوره از مسابقات مدارس ذیل با عنایت به حضور دانش آموزان مربوطه و کسب عناوین اول تا سوم به کسب عنوان مدارس برتر معرفی شدند که جا دارد از مدیران و مربیان ورزشی این مدارس تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشیم

1.مدرسه شهید قزوهی
2.مدرسه شاهد
3.مدرسه امام حسن مجتبی

ضمنا از مدیران و مربیان ورزشی مدارس ذیل بخاطر همکاری مناسب و حمایت های خود از دانش آموزان و کمیته اسپوکس استان مراتب قدردانی و سپاسگزاری را داریم
 
هدف
شهدای هسته ای
میرزا کوچک خان
بعثت
گچ پزیان
گلستان
پاسداران اسلام
انقلاب اسلامی
حبیب بن مظاهر
آیت
میرزا کوچک خان
شهید اکرمی
مصطفی خمینی
نیکان
رفاه
 
لیست نفرات دانش آموزان برتر اول تا سوم:
 
6 سال:
طاها پورخسروانی (شهید قزوهی)
امیرحسین احمدی (شهداب هسته ای)
مهرداد مرادی (شهید قزوهی)
 
7-8:
محمد کردی (امام حسن مجتبی)
اهورا اصطلامی (گلستان)
محمدمهدی سمنانی (شهید قزوهی)
 
8-9 سال:
محمدطاها غفاری شادمان (آیت)
طاها صاحب جمع (قزوهی)
کی بد بیرقی (قزوهی)
 
10-9 سال:
مهراد فرج زاده (شهید قزوهی)
مهدی زمانی (شاهد)
احمدرضا سهمی (بعثت)
 
10-11 سال:
مهدیار صوفی آبادی (رفاه)
علی اکبر دستاران (شهدای هسته ای)
محمد حیدری پور (شاهد)
 
11-12 سال:
محمدطاها داودی (شاهد)
علی زمانپور (حبیب بن مظاهر)
محمدصادق دانائی (شاهد) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

admin 1397-12-14 00:46:02