اولین همایش هم اندیشی خانواده بزرگ هاپکیدو W.H.C و اسپوکس در سال 98

اولین همایش هم اندیشی خانواده بزرگ هاپکیدو W.H.C و همچنین اسپوکس استان سمنان با همکاری کانون شهید مطهری برگزار گردید.

در این برنامه که با حضور خانواده های هنرجویان همراه بود گزارش عملکردی از فعالیت های انجام شده درسال 97 ارائه گردید و همچنین تقویم ورزشی پیشنهادی سال 98 رونمایی شد.

در بخشی دیگری از برنامه مباحث مربوط به تغذیه ورزشی توسط متخصص ویژه، برای افراد حاضر در جلسه بیان گردید.
با توجه به بررسی عملکرد مسئولین کمیته های اجرایی در رشته دفاع شخصی هاپکیدو WHC استان سه کمیته، آموزش(کوهیار عابدینی نسب)، روابط عمومی(علی اضعری) و انفورماتیک و خزانه دار (کوشا عابدینی نسب) و در رشته اسپوکس، کمیته همگانی (سیدحسین صمدی) بعنوان کمیته های برتر و از بین خانواده هنرجویان، حامدکاشفی، علی حسن نژاد و سید حسن صبح خیز بعنوان حامی و خانواده برتر معرفی شدند.

 


در این برنامه از تمامی مسئولین کمیته ها  تقدیر گردید.
استاد عباس عربی رئیس رشته دفاع شخصی هاپکیدوWHCاستان و سرپرست اسپوکس استان از جایگاه مناسب در کشور و حرکت رو به رشد و توسعه این رشته ها در استان خبر داد و خاطر نشان کرد که با همت و برنامه ریزی دقیق و هدفمند،هم استانی ها و خانواده های گرامی در آینده خبرهای خوبی ازعملکرد این رشته های ورزشی خواهند شنید.

 


رشته هاپکیدو W.H.C رشته ای کره ای و از سبک های جذاب و کاربردی فدراسیون ورزش های رزمی می باشد که فنون و ضربات آن دردوبخش دفاع شخصی کاربردی و نمایشی(هوشین سول) و مبارزه(کیوروگی) تقسیم شده‌است. مبارزه این رشته همانند رشته تکواندو بوده و به همین دلیل تکواندو کاران در این رشته میتوانند موفق باشند. مهمترین رویداد  پیش روی هاپکیدوW.H.C حضور در مسابقات کشوری در مرداد ماه و اعزام تیم منتخب کشور در شهریور به مسابقات جهانی مسترشیپ کره و مسابقات لیگ کشور میباشد.

 

رشته اسپوکس از رشته های جذاب و پرتحرک و فکری فدراسیون انجمن های ورزشی می باشد دراین رشته از سلاح های اسفنجی(شمشیر تک، شمشیردوبل، نیزه، نیزه دوسر و...) برای مبارزه استفاده می شود.مهمترین رویداد این رشته پیش رو مسابقات کشوری و اعزام به مسابقات آسیایی ومسابقات لیگ کشور می باشد.

برای دیدن تصاویر بیشتر کلیک کنید

admin 1398-2-18 18:39:57