برگزاری کارگاه آموزشی هاپکیدو با حضور استاد ارشد هاشمپور

استاژ فنی و همایش بزرگ اقتدار هاپکیدوW.H.C استان سمنان بیاد شهدای ورزشکار برگزار شد.

باعنایت به هماهنگی های انجام شده با دفترمرکزی سبک هاپکیدو W.H.Cکشور و هیئت ورزش های رزمی استان، استاد ارشد هاشمپور پاشاکی بنیانگذار و رئیس هاپکیدو W.H.C کشور و دبیرکل کنفدراسیون جهانی هاپکیدو جهت برگزاری کارگاه های آموزشی و استاژ فنی در استان سمنان حضور یافت و برنامه با استقبال پورشور ورزشکاران استان همراه شد.

 

استاد ارشد هاشمپور پاشاکی از اساتید بنام هنرهای رزمی، قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی، دان 7 فدراسیون جهانی هاپکیدو و شاگرد مستقیم استاد لی چانگ سو از اساتید بنام و شناخته شده هاپکیدوکره جنوبی میباشد.ضمنا استاد هاشمپور بنیانگذار رشته اسپوکس در دنیا بوده است.

در راستای افزایش کیفیت آموزش تکنیک های دفاع شخصی و ... کارگاه های این دوره، هنرجویان کارگاه های آموزشی به گروه های مختلف از نظر فنی و تکنیکی تقسیم بندی شده و متناسب باسطح هنرجویان تکنیک ها آموزش داده می شود و گواهینامه استاژ کشوری برای آنها صادر شد.

رشته هاپکیدوW.H.C از جمله رشته های شناخته شده با محوریت دفاع شخصی در دنیا میباشد که در 52 کشور دنیا فعال میباشد و در آن فنون دفاع شخصی، مبارزه، سلاح سرد و فرم آموزش داده میشود که علاوه بر تکنیک های کاربردی و قدرتی دفاع شخصی، مبارزه آن مانند تکواندو است. این رشته جذاب و مهیج، از جمله رشته های معتبر فدراسیون ورزش های رزمی کشور می باشد ونسبت به رشته های هاپکیدو دیگر از نظر فدراسیون ورزش های رزمی، دارای بالاترین رتبه در کشور است(مابقی رشته های هاپکیدو کشور گروه و یا سیستم محسوب میشوند و تنها رشته هاپکیدو WHC ، کمیته میباشد) و مسابقات جهانی و آسیایی دارد.

 

دفتر مرکزی این رشته در شهرستان سمنان بوده که دارای 5 باشگاه فعال و حدود 200 هنرجو فعال است. در مسابقات کشوری اخیر 5 هنرجوی این رشته موفق به کسب عناوین اول تا سوم قهرمانی کشور شدند. در حال حاضر این رشته در سمنان، سرخه و گرمسار دارای باشگاه فعال می باشد.

برای دیدن تصاویر بیشتر کلیک کنید

admin 1398-9-27 23:43:57